Frasiga pannkakor

 
 
Gårdagens middag blev pankisar!! Sådär tunna och frasiga, mmm! Dock fick jag och Pauline ont i magen typ direkt och mådde illa haha. Blev liksom för mycket. Mjöl, mjölk, grädde osv. Magen stod verkligen rätt ut! Men gott var det i alla fall och tur var väl det. Men nu kommer jag inte äta pannkakor på lääänge.
 
Hej soliga fredag! Jag ska snart kila iväg till matten som jag läser på komvux. Är helt underbart väder och jag hoppas det håller i sig! De senaste två veckorna har det varit världens aprilväder. I ena stunden strålande sol och i andra spöregn. Som igår när jag slutade jobbet öste det ner, när jag kom hem var det uppehåll så då tog jag mig en löptur men så fort jag kom hem igen öste det ner. Och sen blev det sol på kvällen igen. Mysko.
 
Det ska bli så jäkla underbart med helg!! Ska göra abosolut ingenting. Eller jo lite planer har jag väl. Ikväll kommer Ida hit och vi ska göra hemmagjord glutenfri pizza. Och så blir det massa mys. Bästa med fredagarna!
Imorgon ska jag städa trappor (snark) och på lägenhetsvisning på eftermiddagen. Och på kvällen hoppas jag att det blir bra väder så att jag, mamma, pappa och syster kan premiärgrilla färska hamburgare med massa tillbehör och hemmagjorda pommes. Annars steker vi bara inne men ändå, inget slår grillat liksom.
 
Sen på söndag har jag tvättstuga hela dagen. Jag har ju maskin i lägenheten men när man ska tvätta sängkläder och handdukar så är det svårt att hänga det i lägenheten så då är det skönare att ha en stor tvättstuga att greja i. Tar ju typ två dagar för allt att torka annars haha. 
 
Önskar er en underbar fredag! Vad har ni för planer? PUSS
7 kommentarer
Lydia

Ser gott ut!

NICOLE

Låter som du har en härlig helg framför dig! =) Hoppas den blir bra :) Kramar

http://siliiins.blogg.se

Men ååååh!! :)

♫♪ sandra

gott!

Amaurot

Det är så gott med pannkakor!

Bambi

hahah var samma för mig och sambon idag. Vi var så sugna på pannkakor. Gjorde en massa och åt upp dom... sen hade man jätteont i magen efter det. Fett värt det dock. :P

Svar: Jaha en norbergare :P Jag är fagerstabo egentligen jag :) Men är det verkligen lika svårt att hitta lägenhet där också? :/

Lydia

åh mums!