Påskdagen

 
Renbäddad och fint på rummet! Förstå att få krypa ner där ikväll

Hej! Jo men hur är läget då? Här är det inte så bra haha... Är ganska sliten efter igår och lite sömn inatt. Men kul var det ute igår i alla fall och fick träffa så mycket roligt folk! Extra roligt var att mina två kusiner och den enas pojkvän hängde med ut! 
 
Vaknade runt åtta imorse och höll på att svettas ihjäl typ och efter det kunde jag inte somna om... Gick upp och åt frukost och tog en alvedon. Efter det hoppade jag in i duschen (känner mig alltid så äcklig efter krogen) och efter det städade jag rummet och bäddade rent men nu ligger jag utslagen på soffan och vill bara sova. Så jäkla sliten haha. Men efter lunch och kanske en till alvedon hoppas jag att det känns bättre! 
 
Längtar till kvällen! Farfar, syster och hennes pojkvän kommer hit och äter påskmiddag med oss. Mums! Syster har gjort köttbullar och står för prinskorven, mamma som jobbar till fyra idag har redan förberett sill och jag och pappa ska fixa resten idag (janssons frestelse, lax, ägghalvor, andra tillbehör samt efterrätt). Hur mumsigt och mysigt? Jag ska slänga ihop en smuläppelpaj med vaniljvisp till efterrätt, galet gott och enkelt. 
 
På tal om mat, eller ja på tal och något helt annat så måste jag säga hur glad jag blir av er läsare!♥ Fick en snap igår av en gammal god och saknad vän på tacogratängen som jag tipsade om och på bilden stod det "inspiration från din blogg". Hur glad blir man inte???♥ Så himla kul!! Så nu planerade vi in en träff under lovet. Åh, det var för länge sen vi sågs...
 
Nu ska jag vila lite och ta det lugnt resten av dagen! Kram
2 kommentarer
Christina

Hoppas du mår bättre nu och hade en trevlig kväll :)

Netti

Vad smarrigt det låter och sängen ser verkligen mysig ut :-D