Fruktis

 
Snodde bilden från min systers instagram. Vi blev så grymt sugna på fruktsallad med vaniljyoghurt igår kväll och det fick det bli. Banan, äpple, päron och apelsin. Väldigt enkel sallad men också väldigt god.
 
God eftermiddag/kväll på er! Är allt bra? Här är det toppen! Slutade klockan 15 idag, var hem och bytte om, tog en PW på en timme och nu har jag fräschat till mig och ska snart till O´learys i Fagersta och käka med Moa och Lovisa. Onsdagsmys♥
 
Imorgon jobbar jag sista dagen på förskolan. Det ska bli skönt men jag kommer sakna personalen som jag har fått möjligheten att lära känna. Världens bästa verkligen!! Som tur är planerar vi en tapas/utekväll i början av juli. Fatta hur kul!! 
 
Och på fredag börjar nationella i matte 2b. Usch... Tur jag har klarat alla målen, då kan det gå lite sämre på nationella men man kan ändå klara kursen. Ska plugga hela kvällen imorgon så att det mesta sitter. 
 
Det är helt sjukt hur snabbt dessa tio veckor har gått som jag har läst matte under... Ville hoppa av andra veckan men nu tycker jag att det är svinkul! Läraren har varit världens bästa och mycket är nog tack vare därför det har gått så bra som det har gjort. Så skönt att snart ro i hamn. Måste komma på något bra sätt att fira på också hihi.
 
Och nästa vecka börjar jag sommarjobba. Då vill jag ha sommar på riktigt. Kan det inte bli en sådan där sommar som 2014 fast utan skogsbrand helst. Finns inget jag tycker så mycket om som sol och värme. Håller ni inte med?
 
Nu ska jag måla på naglarna igen och sedan ska vi åka. Min mage är jättehungrig så det ska bli smaskigt med käk. Kram på er!!
4 kommentarer
Marie

Fruktsallad är så grymt gott!

Sv; Det borde du verkligen göra också! Thailand är ett land som bjuder på mycket :)

anniepiie

enkelt är alltid gott. ;)

MATILDA

så gott! :)

Christina

Vad gott det såg ut :)
Lät mysigt med en tapaskväll :)
Hoppas det går/gick bra med provet :)