Puh

 
Ikväll fick jag hjälp av Lilly med att packa upp allt glas och porslin i lägenheten♥
 
Hej!!! Puh, vilken dag! Gick upp imorse och  var helt inställd på att jobba 8.00-10.00 som jag hade blivit bokad på för att resten av dagen greja i lägenheten som jag hämtade nycklarna till igår. Men påväg dit så ringer de från bemanningen och frågar om jag kunde jobba till 16.30, och visst sa jag ja. Måste ju tänka på pengar i första hand. Lägenheten har jag all tid i världen för alla kvällar och även på helgerna. Är bokad på jobb resten av veckan också. Jättekul men fasiken vad jag hade velat ha en ledig dag. Men men, är i alla fall jätteglad över att jag får jobba! 
 
Efter jobbet ringde jag Folksam för att jag behöver teckna försäkring till lägenheten men hamnade på plats 28 så jag gör ett nytt försök imorgon. Ska till lägenheten och diska allting (är typ tio miljoner glas och bestick) och kan då ha högtalaren på bredvid om det skulle vara lika lång kö imorgon, så kan jag diska under väntetiden. Smart va???
 
På fredag hoppas jag att vi åker till IKEA. Måste köpa fönsterlampor som är det allra viktigaste just nu. Men även maaassa mer! Gardiner, underlakan, sängskydd, mer kuddar, ett till täcke, mer köksredskap, tallrikar, handdukar osv osv. Det är en miljon saker man behöver ha verkligen. Men så kul! Äntligen är det min tur. Har så mycket planer och ideér! 
 
Hur har er start på veckan varit? Kram!!!
 
P.S Ny kategori; "Min första lägenhet". Spännande va??
6 kommentarer
http://siliiins.blogg.se

Bästa att skutta runt på Ikea!! :)

NICOLE

Alltså ååå vad roligt!! :D
Jag jobbar på samma vis som du, på bemanningen inom barnomsorg. Känner igen det där att man vill ha en ledig dag men så får man en förfrågan och då vill man vara snäll ;D Men du kommer pyssla och greja så mycket sen ändå så du hinner nog med både ska du se! =) Ha en härlig tisdag :D

Netti Starby

Det är verkligen mycket jobb med flytt men roligt är det också! Kram

Tove Arvidsson

Har veckans blogg på min blogg som avslutas imorgon, sålänge inte inägget med vinnarna har kommit upp är det inte försent. Ta sista chansen att delta, om du inte redan är med :D

Tove Arvidsson

Du har deltagit i veckans blogg och vinnarna är nu dragna.
Kika in för att se om det blev just du!

Sanna

Va roligt med egen lägenhet :D :D :D