Karlstad

 
Lördagens frukost i Karlstad. Har ju vairt där hela helgen och hälsat på min kusin Madde och hennes Johan. Och Baloo, deras hund. Världens mysigaste helg!!!
 
 
Ballisen
 
 
På lördagen körde vi shopping! Först inne i stan och sedan blev det några butiker utanför stan också. Bland annat Sova där jag köpte dessa två Lexington-handdukarna. Egentligen var jag ute efter Gant men det var helt utplockat så slog till på dessa istället. Lite dyrare med kunde inte låta bli. Trodde aldrig jag skulle bli märkeskåt men jo, tydligen... 
 
 
Köpte även dessa vårskor från K.Cobler. Velat haft de i typ ett år men aldrig slagit till. Men när jag testade de på kunde jag inte låta bli. Ops... Men SÅ snygga och jag behöver ju trots allt ett par skor till våren, så jag är nöjd. 
 
Shoppade maaassa mer som jag får visa i ett annat inlägg. Märks att det börjar närma sig flytt hihi!
 
 
På lördagkvällen hade vi först tänkt göra hemmagjord pizza med hemmagjord pizzasallad men vi ångrade oss när vi gick förbi O´Learys under shoppingen. Vi blev istället sugna på hemmagjorda hamburgare. 
Och så fick det bli! Eller vi gjorde inte hemmagjorda haha... Vi köpte färska burgare och valde att göra hemmagjorda pommes istället. Mycket enklare.
 
 
Titta så mysigt och lyxigt.
 
 
Ta daaa! Min burgare med ekologiskt bröd, dressing, senap, färsk tomat, sallad och gurka, våra hemmagjorda (gudomliga) pommes samt majskolv. Enkelt, fräscht och så, sååå gott. Svårare än så behöver det inte vara.
 
 
Imorse gick vi upp tidigt (okej det gjorde vi i lördags med) för att se Vasaloppet. En av de bästa händelserna på hela året! Älskar att följa det framför TV:n.
 
 
Efter starten hade gått så gjorde vi iordning brakfrulle. Finns inget som toppar en god frukost, och speciellt inte framför Vasaloppet. 
 
Hej!! Eller god kväll blir det väl. Nu ligger jag helt slut i sängen och ska strax sova. Vill egentligen berätta mer om helgen i detalj men orkar inte nu, får ta det en annan dag helt enkelt. Måste också visa er allt nytt jag köpt.
Helgen har i alla fall varit grym. Så himla mysig och rolig. Det har hänt något hela tiden och det älskar jag. Jag älskar även att umgås med Madde och Johan. Ni är bäst!
Tusen tack för denna helg♥
 
Kom hem runt 19.30 ikväll. Det gick ganska taffligt med tåg från Karlstad. Tog ett som gick 16.27 och kom till Ludvika 18.44. Där hämtade pappa och syster mig. När vi kom hem fanns det nygräddade räkstuvningsmackor som mamma hade gjort. Vi hann käka de innan Farmen började. 
Direkt efter Farmen åkte jag och syster till lägenheten jag ska hyra för att kolla hur den såg ut och nu är den inflyttningsklar. WIIII!!! Ingen kan vara gladare än jag! Är lite väggar jag ska fixa men det går att göra under tiden jag bor där men annars är den helt suverän. Så fin! 
 
Har bara blivit bokad på två timmars jobb imorgon så resten av dagen hoppas jag hinna köra dit massa saker och börja ställa iordning. För gissa vad?? På tisdag ska jag jobba 8.00-15.00 på Tallen (förskola) och det ska jag göra varje tis-ons-tors i fyra veckor framöver! Och eventuellt får jag förlängt. Jag är så glad!!! Jag älskar verkligen den förskolan, barnen och jobbarkompisarna. Jag längtar (ärligt talat) till tisdag för då får jag träffa alla igen. Åååh!
 
Jag känner hur flummigt detta inlägg blev haha. Det är för att jag är så trött och vill sova men vill ändå berätta vad som har hänt under de senaste dagarna. Jag får återkomma imorgon eller när jag har tid och berätta lite noggrannare.
 
SOV GOTT
8 kommentarer
Shahrzad Garoosi

låter härligt, fin färgtema på bilderna btw

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Åh vad mysigt:)

Tuva Björnwall

men shit vilka snygga skor!! :D

http://siliiins.blogg.se

Så söt hund :)

NICOLE

Å du verkar verkligen ha haft det toppen! :) Så roligt att se lite av dina köp också :)
Hoppas veckan börjat bra!

Pauline Hurtig

vad mysigt!

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Vad mycket fina blider :)

linah

så snygga skor!:D