Hjälp mig

 
Ni måste hjälpa mig!!! Vilken är snyggast av dessa tre? Jag ska beställa en stor poster och rama in till nya lägenheten. Min persoliga favorit är "Stockholm", men gillar de andra två skarpt med. Sånt här är så svårt och jag kan aldrig bestämma mig haha! Så HJÄLP!!
Alla tre kommer från Desenio.
 
God kväll från sängen! Legat här ett bra tag. Blev så frusen efter duschen så var tvungen att krypa ner under täcket. Pratat med Evelina som jag ska hyra lägenheten av i en timme och det blir eventuellt på måndag jag får nycklarna. Wihooo! Det ska bli så skönt! Och jag börjar känna mig mer och mer redo mentalt. Klart det är lite läskigt men det blir nog jättebra. Bara jag får bona och fixa så att jag trivs. Ser verkligen fram emot att använda alla mina saker jag fått/sparat.
 
Är helt slut verkligen känner jag. Ska strax sova. Blev jobb hela dagen idag. Först på förskolan, samma som igår men på en annan avdelning och direkt efter det trapphusstädning. Det gick smidigt! Känslan när man är klar är helt oslagbar!! 
Efter städningen åkte jag hem och åt, tog en dusch och började packa lite inför imorgon. Ser så mycket fram emot Karlstad!! Imorgon när jag kommer fram runt 17-tiden ska de möta mig på stationen, sen ska vi handla till tacos och laga hemma hos de efter. Riktig mys-kväll. Hela helgen har vi planerat mys. Ingen utgång. Hela mars blir nyktert, ska faktiskt bli jätteskönt!
 
Får se om jag hinner uppdatera något imorgon, annars hörs vi igen efter helgen.
 
Nu har jag svårt att hålla ögonen öppna mer. Godnatt från mig♥
6 kommentarer
http://siliiins.blogg.se

Den andra!! :)

Christina

Jag gillade verkligen nr 1 och 2 :)
Vad spännande med en flytt :) Hoppas det går bra :)

Pauline Hurtig

gillar 2an jättemycket!!

Zara

Trean var ju super snygg!!

NICOLE

Oj så svårt! Men jag skulle nog rösta på nr 2! Ha en fin helg nu :)

MATILDA

Jag hade valt nr 1! :) men alla är fina!