23e mars


Min första "riktiga" frukost här hemma förra veckan. Äntligen får jag använda alla glas och mitt nya porslin! 
 
Jag lever!!! Och har nu fixat internet. Och är klar med renoveringen.

Det är mycket som har hänt!! Fixade mitt internet igår, dessvärre är datorn hemma i huset men ska hämta hit den idag. Så det får bli ett kort inlägg nu. Ville mest bara meddela att jag lever!

Och som sagt; jag är nu klar med renoveringen!! Finner inga ord hur skönt det är att leva utan papp i halva lägenheten och utan slipdamm på golvet. Nu har jag börjat boa in mig på riktigt och börjar trivas riktigt bra!! Och jag kan sova på nätterna!! Blir ju lätt stressad och "renoveringen" tog kål på mig. Var stressad och sov oroligt och vaknade tidigt. Men nu slipper jag det. Blev så himla bra också!! Allt slit och jobb jag har lagt ner har lönat sig. Underarbetet är allt!

Det tråkiga är att jag nu är döförkyld. Har väntat på detta sedan jag började som vikarie på förskola/skola och nu så... Det började i söndags och kommer säkert att sitta i ett bra tag. Wäää :-(

Tur jag blev klar med lägenheten i alla fall!! Idag hoppas jag att pappa hjälper mig sätta upp min nya (vita) TV. Är lite segt att bara ha en i sovrummet. Utnyttjar liksom inte vardagsrummet alls nu, men det blir det snart ändring på!

Önskar er en fin onsdag!!

2 kommentarer
Anita

Dröm med avokado juu :D :D

Pauline Hurtig

så skönt att renoveringen är klar!