2 mars

 
Saker jag behöver inhandla till lägenheten! Fönsterlampan har jag tyckt varit fin i fleeera år. Tänkt mycket på vad jag ska ha för lampor i fönstren. Vill ha något högt och rejält. Min systers granne/kompis såg jag hade just denna "Aläng" från IKEA och det bästa med den är att man kan höja och sänka själva foten. Helt perfekt!! Jag tror jag kommer slå till på två; en till sovrummet och en till vardagsrummet.
Så vill jag även ha nya bäddset som matchar (har bara ett för tillfället) och tycker det är kul med färg! Så detta från H&M Home blir nog super. Även kuddar och filtar vill jag ha för att göra sängen mysig.
 
God kväll onsdag!! Som jag alltid säger; vad dagarna bara springer iväg!! Herregud, redan torsdag imorgon.
Har jobbat hela dagen idag. Eller ja, 7.00-15.45. Var på en ny förskola idag som ligger typ 3 minuter från mitt hus. Det gick jättebra allting! Vi var väldigt få barn, märks att det är sportlovsvecka! Så det var lugnt och skönt.
Mamma kom hem och sa att Åsa på bemanningen sa att jag var väldigt omtyckt och skulle få vikariat ganska snabbt. Så himla kul att höra!!!
 
Annars har jag inte gjort så mycket mer. Åt kålsoppa med familjen efter jobbet och tog en prommis med syster efter det. Tog en varm dusch efteråt (för jäklar vad kallt det är ute) och har bara degat i soffan resten av kvällen. Såg "Farmen" och "Sveriges mästerkock". Onsdagar är min favoritdag när det kommer till TV-program. Okej, kollar två program bara men det är två program som jag verkligen älskar och följer stenhårt (mormor-varning). 
 
Imorgon är jag inte bokad på något jobb ännu. Som jag nämnde så är det ju sportlov vilket märks tydligt.
Ska i alla fall städa trappor (har inte saknat det, men så värt) så att jag har det klart innan jag åker till Karlstad och så ska jag även skriva lägenhetskontrakt. Att detta händer. Blandade känslor just nu men blir nog skitbra!! Behöver flytta nu, klarar inte av att bo hemma en dag till känns det som hehe...
 
Nu ska jag sova. Godnatt vänner✩ 
3 kommentarer
Tuva Björnwall

åh vad gulligt bäddsetet var!!

Clara

Så fint!

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Fint:)