29e mars

 
En liten skymt från sovrummet...
 
Hej tisdag!! Ska strax kila iväg till komvux för studiestart. Är sååå otaggad... Men jag måste om jag vill börja plugga på högskola nästa vår. 200 poäng på 10 veckor. Kommer bli tufft men snacka om skönt efteråt.
Allt är löst med jobbet också så det ska nog inte vara några problem att studera. Tycker det är ganska kul ändå. I alla fall när man förstår. Jag tror och hoppas på att jag får en bättre mattelärare än på gymnasiet, då borde det gå bra. Matte har jag alltid haft "lätt" för. Dock vet jag att denna matte är svårare än den jag är van vid hehe...
 
Efter skolan idag kommer Lovisa hit. Vi ska laga middag ocg mysa ihop. Det blir något vegetariskt eftersom hon är vegetarian. Längtar!! Älskar vegetariskt. Så gott och fräscht. 
Resten av vecka kommer bestå av jobb och mer studier. Suck... I helgen har jag och syster planer på att åka till Västerås, äta middag och sedan gå på bio. Fick ju två presentkort hos SF Bio när jag fyllde och de ska jag använda nu. Vill bjuda henne eftersom att hon är bäst♥
 
Önskar er en bra start på veckan!! Kram!
2 kommentarer
http://siliiins.blogg.se

Det fixar du!! :)

anniepiie

Låter trevlig och träffa en fin vän. :D Håller tummarna att det går bra med matten, ditt sovrum ser fint och mysigt ut. :) Kram