Sveriges nationaldag


 
Två från igår. Första är på världens bästa vovvis och den andra är från igår kväll innan Hamnkrogen. 
 
God förmiddag! Jag lyckades sova ända fram till klockan halv 8 idag och det kanske beror på att jag somnade runt 2.30 inatt... Det var skönt att vara nykter igår i alla fall så man slipper vara bakis. Var jag tillräckligt av i lördags hehe. 
Har verkligen söndagsfeeling men det beror väl på att det är som söndag fastän det är måndag. Det är ju Sveriges nationaldag vilket innebär röd dag wiho. Fick reda på det i fredags och blev överlycklig! Hade inte en tanke på det. Det innebär i alla fall att det blir en kort jobbvecka med massa kul inplanerat. Imorgon är det bal för studenterna och på lördag tar de studenten. Är nog minst lika taggad som studenterna! Älskar ju såna här tillställningar. Ber till gud bara att min klänning hinner komma som jag beställt. Lyckats hitta en annan till bröllopet så den jag beställde tidigare i helgen ska jag nog ha nu på lördag och på midsommar. 
 
Det är mycket skönare ute idag än var det var igår. När jag åkte hem inatt så plingade det till i bilen att det var 4 grader ute och när jag tittade till lite senare var det 3,5. Vad hände?? Men värmen verkar vara påväg tillbaka i alla fall. Skönt.
 
Nu ska jag plocka lite här hemma och senare ska jag vara med Ida som jag inte träffat på evigheter känns det som. Längtar♥
2 kommentarer
Christina

Åh vad mysigt det lät :)
Så skönt med en kortare vecka :) Det hjälper att ha ledigt en extra dag i veckan :)
Hoppas klänningen kommer i tid :)

MADDISENJ.SE

Härliga bilder!