Det lilla kaffekompaniet

 
 
Otroligt mysigt café i Bergen som jag och Lois gick förbi påväg hem från Fløyen när vi hade gått uppför där. Dock hann vi tyvärr aldrig fika där men se så mysigt det ser ut att vara! "Det lilla kaffekompaniet" hette det.
 
Hej lördag! Dock känns det som söndag. Har blivit helt dagvild. 
Snart ska jag ta mig ut på en promenad tänkte jag. Äntligen har vi lite mildare väder. De senaste dagarna har vi haft från -11 till -23 och nu är det bara -6 vilket är alldeles lagom tycker jag.
Käkade precis frukost. Det blev två avokadomackor och en skål fil. Mums! Dock har jag en ny favorit som slår filskålen och det är turkisk yoghurt toppat med honung, müsli, frön och russin. Mums!! Påminner mig så mycket om Grekland. Åt det varje morgon där och har inte tänkt på att man kan äta det här hemma haha! Men efter att ha kommit på det så äter jag det mer än fil nu för tiden. Mycket godare!!!
 
Igår blev det jättelugnt. Tänkte först följa med Moa och Lovisa ut på krogen men orkade verkligen inte. Åt här hemma med familjen istället, kollade på "På spåret" och "Skavlan" och efter det åkte jag och syster bil i typ en timme (???). Älskar att åka bil och lyssna på massa bra musik. Och att umgås med henne är det bästa som finns.
Ikväll däremot tror jag planerna är att bowla haha! Det var ju sjukt längesen man gjorde det. Men innan det ska jag hinna med lite saker. Måste ringa och boka lokal till min 20-årsfest som jag har tänkt att ha den 20e februari. Så måste jag plocka undan alla nytvättade kläder och försöka få lite struktur. Jag har saker precis överallt nu haha. Får lite panik så det måste jag ta tag i idag. Dock är det ju sååå tråkigt hehe...
 
Hoppas allt är bra med er finisar!! Önskar er en fin dag!
1 kommentar
Pauline Hurtig

såg jättemysigt ut!