Chèvre/rödbeta/valnötter

 
Oerhört god chèvre/rödbets/valnötssallad som jag åt på Wayne´s i Avesta i helgen. Ska försöka bli bättre på att äta vegetariskt för det är ju minst lika gott!
 
Hej!! Vad konstigt det är att sitta här helt ensam hemma när de andra är på jobb. Men så är det att vara arbetslös hehe... Ska ringa runt idag och även ringa till arbetsförmedlingen idag för att få hjälp. Jag kommer söka jobb här i närheten och jobba här hela våren/sommaren för att i höst ta tag i min Oslo-dröm. Jag måste bo där! Aldrig blivit så kär i en stad.
 
Kom hem tidigt imorse från syster, sov där inatt. Blev lite spontant. Kom hem ganska sent igår från älskade Cornélias födelsedagsfirande (stort grattis igen♥) och gick till syster efter det. Vi började planera och göra lekar till min 20-årsfest och efter det orkade jag inte gå hem. Så det fick bli en sleepover där.
På tal om min 20-årsfest, JAG ÄR SÅ TAGGAD! Trots att det är ett tag kvar (planerar att ha den den 20e februari) så kan jag typ inte sova om nätterna haha. Eller jo, men jag planerar lite varje kväll och blir alltid lika hypad. Får svar idag om lokal och då kan jag skicka inbjudningar, beställa hem pynt, börja planera mat/fika och fixa det sista med lekarna, wiii!! Kommer dela in festen i tre "delar". Först mat/fika/lekar med släkten och mina närmaste vänner. Sen får släkten dra hem när den yngre generationen tar över runt 22.00 för en "förfest" och sen är resten av alla gäster välkomna. Det kommer bli grymt!!
 
Nu ska jag ta mig ut på en PW och sen ta tag i alla telefonsamtal. Gillar inte att prata i telefon men det är sånt man måste göra ibland. 
 
Önskar er en fin måndag!!
7 kommentarer
♫♪ sandra

gott!

linah

ser jättegott ut:D!!

Skogsraah

Åh vad gott det ser ut!

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Mums, ser gott ut:)

Sigrid

Lycka till med jobb letandet :)

Emelie

åh vad gott det där såg ut!

Pauline Hurtig

men mums!

kul att planera fest!