Mini-semla

 
Äntligen fick jag min semla igår! Varit sugen hela veckan men inte ätit någon men igår så! Fick bli en mini-semla och en dammsugare på Hembygdsgården igår med Denice♥
 
Hej!! Hur är det med er? Med mig är det bra! Ligger och drar mig i sängen. Vaknade tidigt och började kolla mobilen vilket var dumt, för kan aldrig somna om efter det... Så tog datorn till sängen och har kollat på kläder inför festen nästa helg (snälla låt tiden gå fort) men hittar absolut ingenting... Jag och Denice kanske tar oss en trip till Västerås idag och letar efter något att ha på oss. Båda har samma panik haha.
 
Vilken mysig fredag jag hade igår! Hann med en promenad i sol och isvindar och efter det fick jag en genomgång av festlokalen som jag kan börja pynta på fredag. Går inte att missa hur taggad jag är va??
Efter det kom Denice och hämtade upp mig. Vi åkte över till Fagersta igen för att kolla på en lägenhet hon ska hyra och som hon vill att jag hjälper henne att inreda (svävar på moln, dröm!!!). Och efter det åkte vi och tog en fika som ni ser på bilden. Jag är helt galen i fika. SÅ gott verkligen!! Det har jag alltid älskat och vi svenskar är ju så bra på just fika. När jag var i Norge kände jag mest "??" när jag såg deras fika. Tur att Espresso House och Wayne's Coffee finns där i alla fall.
 
Efter fikat åkte vi hem och några timmar senare sågs vi + Hanna och Lovisa hemma hos Denice bror (hon har hans lägenhet över helgen) för att laga tacos ihop. Myskväll!!! Vi satt lääänge vid bordet och pratade (mest om killar såklart) och sen blev det mys i soffan innan vi åkte hem. Riktigt 10-poängare.
 
Idag har jag ganska mycket planer men vet inte vad jag är sugen på att göra. Men det blir nog rätt lugnt skulle jag tippa på. Vad har ni för planer?
 
KRAM!
3 kommentarer
N

Vad gott!

linah

ha en underbar dag! <3

Pauline Hurtig

vad bra med mini semla :D