28e februari

 
 

BRUNCH! Som jag har saknat det!! Åt ju hotellfrukost varje dag i Norge och blev ganska trött på det (sjukt va, att man kan tröttna på det) men nu var det några veckor sen sist och mums!!!
Jag och syster körde en lite enklare variant imorse. Hon stekte pannkakor till henne och åt med sylt och grädde och jag körde grekisk yoghurt, honung och supermüsli samt rotfrukstbröd med avokado. Avokado är helt klart bästa pålägget. Med salt och svartpeppar, mmm!

Hej! Jag mår bättre. Mycket bättre än vad jag har gjort de senaste dagarna. De har varit otroligt tuffa men jag har omringat mig av världens bästa vänner och syster. Med de vid min sida klarar jag allt♥

Det har varit en otroligt knackig vecka. Orolig och hemsk. Fastän det inte går att förstå vad som har hänt så börjar vardagen flyta på som vanligt. Men ibland (ganska jätteofta) så slås man av tanken av vad som hänt och jag blir bara så ledsen inombords. Jag får inte bilden ur huvudet av hur det kan ha gått till. Och så tänker jag konstant på hans familj och vänner. Hela deras värld har rasat. Det är fruktansvärt!

Helgen har i alla fall varit bra! Lugn och väldigt skön. Att få vakna upp idag till det härliga vädert och inte var bakis var ju oslagbart. Bestämt mig för att inte dricka under hela mars. Behöver det känner jag. Dels för min egen skull och efter det här som har hänt med Joel. Finns ju en miljon andra roliga saker att göra än att dricka alkohol, blir jättefull och vakna med någon slags ångest.
Nästa helg planerar jag att åka till Karlstad och hälsa på min kusin och hennes kille där. Så himla fin stad tycker jag! Och skönt att komma ifrån Norberg/Fagersta för en helg.

Har så tråkigt nu, är därför jag satte mig ner för att blogga lite. Inte för att det är tråkigt men ni förstår nog. Har inte hittat någon tid till det tidigare i veckan men nu borde uppdateringen bli bättre.
Ska i alla fall till syster ikväll. Trots att vi hängt hela dagen så saknar jag ändå henne haha... Vi hänger verkligen jämt. Imorse käkade vi brunch, slappade i soffan, gick en PW runt sjön (magiskt fint) och gick förbi farfar efter det. Älskade gubbe! Han blev så glad♥ Nu ska hon iväg på babyshower i några timmar men efter det återförenas vi igen. Mys!

Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra helg!! Kramar

5 kommentarer
Nimo

Ser gott ut

linah

mums!! <3

http://siliiins.blogg.se

Åh så gott... Ta hand om dig vännen, jag beklagar verkligen sorgen.. Så otroligt overkligt och sorgligt! Kram

Emma Engström - Skönhetsbloggare

Men alltså åh, hur gott! :D

Pauline Hurtig

vad gott!!!