20 år

 
GISSA VEM SOM HANDLADE PÅ SYSTEMET IGÅR??? Jo jag!!! 20 fyllda år, heeelt sjukt!
 
Hej!!! Japp, jag fyllde alltså 20 år igår. Det firades med jobb och tacos. Och en tur till Systemet såklart!
 
Var min första dag på förskola igår! Och vilket kul jobb!! Igår var en liten specialdag med teater och lunch på Björkängen. Vi åkte buss ner till byn (var på en förskola en bit utanför), gick till kyrkan och såg på teater, gick till ett äldreboende och åt lunch och lekte i en lekpark innan vi åkte buss tillbaka igen. Supermys!! Alla barn var så lugna och snälla. Idag däremot var det en vanlig dag och blev lite kaos till och från. Lite slag hit och dit och lite tårar men det har ändå gått bra. Bara man är hård så lyssnar de.
 
Jag har bara jobbat två dagar men gud så fort man kommer in i allt! Lärt mig alla barns namn och mycket rutiner som de har. Trivs jättebra med de jag har jobbat med också. Helt suveräna verkligen!! 
 
I alla fall igår så blev det jobb till fem och efter det blev det tacos när jag kom hem. Jättelugnt och skönt. Det är i helgen det smäller! Ska börja baka tårtbottnar redan på torsdag och fixa klart med de på fredag och även pynta lokalen då. Och på lördag så drar kalaset för släkten igång redan vid klockan 15 och håller på fram till klockan 22 cirka, för då tar den yngre generationen över. Tror inte ni anar hur taggad jag är!!! Ber till gud (ärligt talat) att jag håller mig frisk nu så att jag inte åker på något innan helgen med tanke på att jag jobbar med barn och mitt immunförsvar inte är speciellt van vid det. 
 
Nu ska jag ta mig ut på en prommis medan solen lyser. Kram!!
4 kommentarer
Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Grattis i efterskott :)
kram

Anonym

Stort grattis i efterskott! :)

Svar: Tusen tack!! :-)
Isabelle

N

Härligt! Grattis :D

MATILDA

Åh grattis i efterskott! :D