20

 
 
Jag ÄLSKAR att pyssla med collage och fixa och trixa. Och speciellt när det är typ önskelistor. Hur smart är det inte?
Jag önskar mig typ världens tråkigaste saker haha... Men jag vet inte vad jag ska önska mig längre. Har ju så mycket fin inredning till jag flyttar och vill bara fylla på och bli ännu mer redo. Älskar ju Iittalas serie "Essence" och har en himla massa rödvinsglas (12 tror jag), dricksglas och även två champagneglas så den samlingen vill jag bygga ut. Är bra sugen att samla på mig några till champagneglas och även dessertglas/dessertskålar också.
Önskar mig även knivar, kastruller och lite såna bra nödvändigheter, för det lär ju vara världens tråkigaste att köpa själv...?
 
Hej onsdag! Vad dagarna går fort trots att jag inte gör speciellt mycket. Men det är skönt tycker jag, vi närmar oss våren!
Idag ska jag hjälpa mamma städa här hemma och efter det åka till Västerås med Lovisa där vi kommer möta upp Moa. Vi ska shoppa på Erikslund först, sen åka in till stan för en mysig sushi-middag. Gud som jag har saknat sushi, inte ätit det sen Norge... Nomnom! Dock har jag absolut shoppingförbud!!! Allt sticker iväg nu inför festen och jag har nätshoppat en del så nu får det vara bra för denna månad hehe. Jag har så mycket hatkärlek till att shoppa på nätet. Den jäkla väntan haha... Men idag kommer nog mina heels och vida byxor från Nelly i alla fall.
 
Får se hur det blir i helgen också. Planen var ju att åka till min kusin och hennes pojkvän i Karlstad nu på fredag och stanna där till söndag men tror ni inte min syster åker på feber... Hon fick åka hem igår från jobbet och har 39 grader. Så typiskt verkligen. Men hon kanske hinner bli frisk, hoppas!!! Älskar Karlstad. En sån härlig och modern stad. 
 
Önskar er en fin onsdag vänner!!
2 kommentarer
http://siliiins.blogg.se

Massa fina saker ;-)

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Håller med dig! Collage är så roligt ;)