1 februari

 
 
Bilder på fina Janni Delér och hennes hårfärg! Jag ska till frissan på torsdag och bli fin innan min fest tänkte jag. Var ju dit mellan jul och nyår men blev inte jättenöjd då jag blev väldigt mörk i botten. Så det ska bort och jag vill bli mycket ljusare. Ska även klippa av en bit till av håret då. Klippte mycket slitet sist men inte allt. Min dumma lugg på höger sida är mycket kortare då jag alltid sover på den sidan och på torsdag ska jag klippa allt hår lika långt som den. Blir nog bra!
 
Hej måndag!! Det är allt lite segt att vara arbetslös men det borde snart lösa sig. Måste bara stå ut i några dagar till! Idag ska jag på möte i Fagersta vid klockan två och innan det tänkte jag hinna med att städa rummet/bädda rent, gå en promenad och hälsa på farfar som har varit i Thailand i en månad. Älsklingsgubben
Hoppas även att lite paket kommer idag som jag har beställt. Det är fyra (!!!) paket som jag har skickat efter och väntar på. Allt pynt till festen, mina vita klackar, ett par vida byxor (hade sönder mina i lördags haha, kastrullfull...) och så en klänning som jag hittade på Asos igår. Jag ber till gud att den passar nu, annars orkar jag inte... Då kör jag ärligt mjukiskläder på min fest. Men den ser jättefin ut och var dessutom på rean. Woop! Och att den var rosa känns lite extra kul. Kommer nog bli jäkligt snyggt till vita heels.
 
Har lite planer för veckan i alla fall vilket känns skönt. Imorgon ska jag till Fagersta för att fixa lite till vikariejobb där. På onsdag ska jag, Lovisa och Moa köra en shopping/middag/bio-mysdag i Västerås. Och på torsdag frissan som sagt. Det är fan inte billigt att leva haha... Och i helgen ska jag och syster till vår kusin i Karlstad och hälsa på henne och hennes pojkvän. MYS!
 
Önskar er en fin måndag!! Kramar
4 kommentarer
Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Hon är ju verkligen så snygg :)

Vilma

Åååh hon är ju så flawless!

Pauline Hurtig

roligt med frissan! hoppas du blir nöjd :)

Celine

Hon är ju så snygg!