15e april

 
Bild lånad från Foodjunkie blogg. Kolla hur gott detta ser ut!! Skulle hemskt gärna vilja testa detta ihop med massa färsk frukt, kex & ost samt bubbel till. Mmmm, fatta gott! HÄR hittar ni receptet.
 
Hej!! Tänkte bara kika in här en snabbis och önska er en fin helg!! Jag sticker ju till Örebro imorgon och tror inte vi hinner höras innan det. Så jag passar på nu innan matten. Den börjar 9 och håller på till 12 och direkt efter det är det prov hehe... Önska mig lycka till!!! Kan jag verkligen behöva. Kommer nog få sitta lääänge och klura på de flesta frågorna. Jag måste bli bättre på att börja plugga i tid och inte bara kvällen innan...
 
Efter matten ska jag vara med Hanna. Hon är äntligen hemma från England där hon har pluggat engelska i ett halvår. Så himla häftigt!! Och du är så grym som klarade det! Otroligt stolt över dig♥
 
Ikväll ska jag hem till mamma och pappa och äta. Vet inte vad det bjuds på än men säkert något gott. Som alltid. Vad jag saknar mammas mat!! Gudomlig.
 
Nu ska jag packa väskan med matteböckerna och mellis och sen knalla iväg. 
 
Ha en underbar fredag och helg!! Pussar från mig!!
3 kommentarer
Christina

Åh vad gott det såg ut :)
Hoppas du får det fint i Örebro :)

Louise

Mums!

Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Nämen åh vad mysigt det lät, hoppas det var gott! :D