Hemma igen

 
En bild från Samos, vid havet, precis vid vårt hotell. Som jag saknar det redan...
 
Nu är jag hemma igen efter en vecka på underbara Samos. Jag gråter lite att resan är över och att vardagen väntar. Fick ledigt idag som tur är, hade inte pallat mig upp till jobbet imorse alltså... Kom hem vid 20-tiden igår, tog en dusch och somnade redan vid klockan 22. Nu är jag utvilad och ska slappa resten av dagen.
 
Jag ska ta mig ut på en promenad snart för jäklar vad jag har ätit därborta haha! Allt har varit så bra! Hotellet, personalen, maten, efterrätterna, havet, stranden och alla med medresenärer som bodde med oss. 90% av de som bodde på vårt hotell var svenskar, så några norskar och några tyskar. Hotellet var så litet och trivsamt och kontakten vi fick med alla var helt otrolig! Det är nog det jag saknar mest... Vi kallad alla "familjen" och våra "mammor". Jag saknar redan allihop och alltiop med resan. Det är det roligaste jag gjort i mitt liv. Jag och min syster har skrattat konstant i en vecka. Jag är så glad att vi gjorde resan tillsammans och fastän jag inte trodde att det var möjligt så har vi kommit varandra lite närmare. Min kärlek för dig, min älskade syster, går inte att beskriva. Tack för att du är du och för att du är min syster. Jag älskar dig oändligt♥ 
Trots att vi har suttit ihop i en vecka i sträck så har vi inte tröttnat det minsta på varandra. Utan igår när hon hade kommit hem till sig och jag hem hit så fick jag ett sms på en gång "saknar dig redan!!!". Och jag kände detsamma. Jag har aldrig skrattat så mycket som jag har gjort under denna resa. Jag har varit så lycklig. Jag är inte redo för vardagen igen utan vill bara ut och resa meeer! Jag vill upptäcka! Som tur har jag planer för det hihi!
 
Nu ska jag byta om och ta mig ut på en sväng. Hoppas allt är bra med er! Kramar från mig.
2 kommentarer
Pauline

fin bild! det är så underbart att resa :)

Clara

Så härligt du beskriver allt!