Ett litet tips...

 
 
TIPS!!! Om ni hade lika mycket otur som jag hade i år och inte fick tag i några äpplen från ett äppelträd (farfars träd tog ett viloår helt enkelt...) så kan man istället toppa filen/gröten med denna sylt från Önos. Saknar min egna "sylt" som jag gjorde förra hösten men denna funkar bra den med. Dock innehöll min inga sötningmedel som denna tyvärr gör. Men det är väl sånt man får leva med antar jag.
 
Hej! Förlåt för världens sämsta uppdatering men det är en miljon andra saker som pågår just nu. Eller egentligen inte. Bara i mitt huvud. Vad ska man göra med livet? Ska man dra till Norge? Eller till Karlstad? Eller stanna? Jag vill så mycket annat än att vara här. Jag måste passa på och jag har lite panik över det.
 
Annars flyter allt på som vanligt. Jobb väntar imorgon och det vill jag bara kräkas lite på. Jobbat själv i över en månad nu och jag klarar inte av det. Därför kryper det extra mycket i mig just nu. Vill härifrån!!! Och det kommer nog att hända ganska snart. Visst att jag har världens finaste familj och vänner här men det kan inte hålla kvar mig. Jag kommer ju att kunna hälsa på!
 
Nu ligger jag i min underbara och renbäddade säng med musik i öronen. Finns få saker som toppar det. Är väl lite sliten efter igår hehe. Vaknade halv 6 imorse och trodde jag behövde spy men det lugnade sig som tur var. Efter en monsterfrulle med syster, lunch med syster, en PW med syster, gräsklippning och mumsmiddag så mår jag som man ska igen. Bra helt enkelt.
 
Hoppas ni har haft en bra helg!
4 kommentarer
linah

vilket bra tips, ser jättegott ut!!
sv; ååh tack!! det kommer:D

Netti Starby

Vilket bra tips! Kram

Pauline

bra tips! ser gott ut:)

N

Åh vad gott!