Mmmm...

 
Som jag längtar till lördag för då blir det BRUNCH!!! Var evigheter sedan sist så jag ser verkligen fram emot min och Idis dejt på lördag förmiddag. Bara vi som vet hur man brucnhar på riktigt. Ni skulle förstå om ni var där...
Det är en av alla roligheter som jag har planerat för helgen wiho!
 
Hej! Denna vecka har gått så fort verkligen! Men det är skönt, nedräkningen till Norge har ju börjat och jag ser fram emot det så mycket! Igår var en sån där dag som jag bara "nä, ska jag verkligen sluta här?", medan idag kände jag bara hur skönt och kul det ska bli! Och hur glad jag är som vågade ta ett jobbigt och väldigt stort steg. Men nu är jag så fruktansvärt taggad!!! Fatta ett helt nytt liv kommer börja. Det är så sjukt men samtidigt så spännande!
 
Imorgon är det äntligen fredag och känslan är samma varje vecka; magisk!!! Det finns inget som slår att komma hem på fredagar efter jobbet och veta att det är helg. 
Imorgon har jag lite planer efter jobbet. Jag och några till tjejer ska hem till Hanna som på söndag flyttar till England (flytta inte!!!). Så vi ska säga hejdå på riktigt med middag och mys. Och på lördag blir det som sagt brunch och kanske utgång. Dock fan vad jag bara vill ligga inne och mysa med massa godis och tända ljus nu när det är höst och kyligt ute. Samma visa varje år men inget slår det! Bara mysa ner sig under en filt och slappa framför TVn.
 
Nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan ska jag och sis ut på en promenad. Inte träffat henne på hela veckan och det är väldigt ovanligt för att vara oss. Vi sitter ju ärligt talat nästan ihop så detta är typ rekord för oss haha. Så ska bli skönt att träffa henne igen❤
 
Önskar er en fortsatt bra torsdag!!
8 kommentarer
Sara - Entreprenista

Brunch är sååå himla härligt! Älskar brunch!

N

Åh vad smarrigt!

linah

åh va gott:D du har så fina bilder!

Skogsraah ☾

Mumsigt :)

http://siliiins.blogg.se

Men omnom!! :-)

Pauline

å så gott och mysigt!

Felicia

Muuums!! :D

Emma Engström

Hoppas ni hade det trevligt idag! :D Brunch är verkligen så gott!