Köttfärsomelett

 
MÅSTE dela med mig av denna köttfärsomelett! Den är så god! Och så mättande. Tror det är ett lchf-recept, men är inte helt hundra. Måste fråga mamma om receptet så att jag kan dela med mig till er! Men trooor att det är detta. Testa vettja! Jäklans gott!
 
Hejhejhej! Onsdag imorgon, yeees! Fan vad skönt att veckorna flyter på nu, för jag har tröttnat ur så mycket på mitt jobb och vill komma iväg NU! Men snart så, wiiii!
Tog precis en varm och skön dusch efter en springtur. Jag har gjort tabben att springa mycket på asfalt nu på sistone, och aj mina benhinnor... Det märks direkt. Men snart är "springsäsongen" slut för min del, jag kör alltid uppehåll under vintern då det är så ruskigt att springa i snö och kyla. Då tar jag hellre långa promenader. Får se i Norge hur det blir med motionen. Jobbet kommer ta mycket tid men kommer ta med lite kläder i alla fall och hoppas på att de flesta hotellen kommer ha gym så att jag får röra lite på mig. Tycker det är så skönt att göra av med mycket av den energin jag har.
 
Fick för mig att baka kladdkakemuffins till jobbet imorgon men nu orkar jag inte. Har landat så skönt i soffan och orkar verkligen inte börja hålla på med bakning/diskning. Vad slö jag har blivit, märks att man blir äldre... Lite skärmmande faktiskt men det hör väl till antar jag. Och speciellt när man jobbar 40 timmar i veckan så orkar man typ inget annat än att äta och sova när man kommer hem. Håller ni inte med?
 
Hoppas ni har haft en bra vecka än så länge! Kramar från mig!
9 kommentarer
Lina

Åhh men fan va gott!!

Clara

Ser verkligen gott ut! Det måste du dela med dig av!

linah

sååå gott!!

Felicia

Kul att baka! :)

Isabella

så gott det ser ut!!

sv: åh tack så himla mycket :D

Pauline

åh det är så jobbigt med benhinneinflammation

Jeanette

Håller helt med dig, att springa ute på vintern är inte roligt alls, jag fattar inte hur folk klarar av det med all is, jag ramlar bara av att gå sakta på isen haha

N

Åh vad gott!!

MATILDA

Mums det är så gott :D