Breakfast club

 
Färskt surdegsbröd, hallon/banansmoothie, kaffe,  juice, pålägg, kokt ägg och massa mer gott denna morgon...
 
 
Jag ÄLSKAR helgfrukostar! Jag och syster har en ny tradition; breakfast club!!!
 
Hej lördag! Vad fort denna dag har gått! Jag har inte gjort något alls typ. Vaknade några gånger tidigt imorse men lyckades somna om tack vare mörkret men vid halv åtta fick det vara nog, då klev jag upp. Syster skulle komma hit vid tio för att käka frukost tillsammans med mig så hade ju massa tid över. Eftersom det var snorkallt ute (runt -4 tror jag) så bestämde jag mig snabbt för att inte gå något innan frukost utan spara det till efteråt istället. Så jag satte igång med att koka äppelmos, duka och mixa iordning smoothie tills senare. Och vips så var hon här och vi åkte till affären och köpte färskt bröd och lite annat som saknades. 
Och sen satte vi oss ner och njöt av allt det goda. Det finns nog inget som slår en brakfrulle när man är riktigt hungrig alltså. Fy tusan vad gott det var! Och till efterrätt blev det en chokladmuffins och ett glas kall mjölk, mmm!
Jag är fortfarande mätt haha och kommer nog vara det till ikväll! Men det är väl det som är tanken med brunch. Älskar det!
Sitter nu nyduschad på rummet och har sååå tråkigt... Var nyss ute på en promenad i det fina vädret, men nu då? Vad ska man göra? Vill ut ikväll men är ju helg innan löning och bor man här så kommer det väl typ vara noll personer ute... Vill flytta till Norge NU! Är så trött på att bo i denna lilla håla, finns typ verkligen inget att hitta på buhu... 
 
Vad har ni för er idag? Kramis!!
2 kommentarer
Pauline

sådana frukostar är underbara!

N

Vad gott!!!