11e oktober

 
 
Från Igår! Började dagen med brunch med Ida. Vi satt i ett par timmar och åt och pratade. Så mysigt! Utanför var det mulet och grått, helt perfekt väder helt enkelt för att mysa inne med massa gott. Käkade det jag brukar, och blev lika mätt och jag brukar. Men det är okej när man är på brunch tycker jag hihi.
Efter det tog vi bilen till Pickaboo för att handla en varsin påse lördagsgodis till kvällen. Min innehöll bara choklad, som vanligt. Men det är bästa godiset, visst? Köpte en stooor påse till hela familjen samt farfar som kom och åt hos oss igår kväll.
 
Hej söndag! Jobb imorgon igen, wiho... Men det är inte mycket kvar nu innan Norge. Tagga!!! Ser bara fram emot det mer och mer nu. Det kommer bli ett sånt kul och sjukt äventyr! 
Sov till klockan nio idag (!!!). Rekord typ, men jag var så trött igår efter att ha kört syster och Johanna till Västerås. De skulle ut där och eftersom jag inte skulle ut i Fagersta så kunde jag lika gärna ställa upp och skjutsa dem. Det gick bra och jag var hemma vid tolv inatt. Kröp direkt ner i sängen och slog igen ögonen.
 
Nu har jag förberett inför städning på rummet. Plockat bort allt som stökar ner, lagt sängkläderna i maskinen och ska snart dammsuga och bädda rent. Älskar varannan söndag när man får krypa ner i en renbäddad säng, och vara nyduschad såklart. Bästa känslan! 
Efter det ska jag byta om och ta mig ut på en promenad. Det är mulet här men ganska skönt i luften. Underbart när det inte regnar! Vad ska ni göra idag?
 
KRAM!
6 kommentarer
Felicia

Mums! :D

Skogsraah ☾

Härligt :)

linah

sv; verkligen:D !

gott!!

Pauline

men mums!

Anonym

Vilket datum flyttar du till Norge? :)

Anonym

Vilket datum flyttar du till Norge? :)

Svar: Den 8e november! :-)
Isabelle