10e oktober

 
Två nyheter från Bik Bok! Klickade hem tröjan igår och är bra sugen på klänningen med. Hur snygg?
Måste köpa på mig vardagströjor som jag kan ha på jobbet i Norge. Dock har jag typ en miljon redan men vill bara ha en anledning till att köpa fler hehe... Kommer vara så svårt att packa EN resväska till Norge...
 
God morgon lördag! Att vakna i panik för att man tror att man försovit sig till jobbet men att i andra sekunden komma på att man är ledig är ALLT! Den känslan alltså. Vaknade av att pappa kom ner med elefantsteg (skämtar inte ens) och efter det kunde jag helt enkelt inte somna om. Fastnade framför mobilen och sedan var jag hur pigg som helst. Nu sitter jag här redo för att om ett tag åka till Fagersta för brunch. Som jag längtat hihi.
 
Igår efter jobbet landade jag ett tag hemma innan jag fick ta nya bilen (pappa hämtade den igår förmiddag) över till Fagersta. Äntligen en automat!! Den var grym att köra! Vår Tiguan har ju krånglat i månader nu med kamkedja och massa andra motorproblem så nu är vi äntligen av med den och en ny Golf Alltrack är vår.
I alla fall så väntade tacos när jag kom till Hanna. MUMS! Hon hade avskedsmiddag för imorgon beger hon sig till England för att plugga engelska i minst ett halvår. Gråter!!! Och i och med att jag åker till Norge så kommer vi inte alls kunna ses ofta. Men en sak som är säker är att vi kommer ses vid jul, wiiii!!!
Till efterrätt blev det en kladdig och svingod kladdkaka med grädde framför Idol. Jäklar vad jag har saknat dessa myskvällar alltså! Vid elva höll alla på att somna så då åkte jag hem. Tack för igår världens bästa tjejer❤
 
Önskar er en fin lördag. Puss vänner!
5 kommentarer
Celine

Så snyggt!

Skogsraah ☾

Så snygga!

Pauline

snygga!

http://siliiins.blogg.se

Fina!

linah

såå fint:D!