Norge!!!

 
Mitt nya liv i en resväska! Men visst var den fin? Alltså min nya resväska från Epic! Grymt nöjd!
 
 
Fantastiska Oslo! Här vill jag bo någon gång!
 
 
Hotellfrukost vaaarje dag! Vilken jäkla lyx hihi!
 
Hej!!! Här kommer en liten uppdatering från Norge direkt från mobilen. Har tagit med datorn också men har inte använt den en enda sekund. Och tror inte jag kommer göra det så mycket heller. Kollar ju ingen serie eller nåt så blir inte av att jag tar fram det. Mobilen funkar fint!
 
Jaha, hur är Norge då? Nu börjar jag trivas jättebra! Lärt känna och kommit mitt team nära så det är en enorm lättnad! De är bäst!!! Hade panik måndag, tisdag och onsdag men igår bara vände det. Helt sjukt men sant. Jag börjar gilla det här. Tror att det var så ovant och nytt i början vilket jag fick panik av men nu känner jag bara att det blir bättre! 
Igår hade vi i teamet quizkväll och drack lite vilket var grymt jäkla kul!! Och idag var jag, Vendela och Susanna från teamet ut och åt. Riktig tjejmiddag, vilket var supermys och välbehövligt! 
 
Älskar även min teamleder som är världens bästa!!! Åh så underbar hon är, Ada. Världens glädjespridare! 
 
Nej fan vad kul detta ska bli. Allt nytt tar tid. Detta var extremt jobbigt i början men nu kommer det bara bli bättre för börjar redan älska det! 
 
Hoppas allt är bra med er!! Ska sussa nu för imorgon väntar jobb! Godnatt finisar!!
1 kommentar
Pauline Hurtig

vad kul!