En vecka kvar!!!

 
 
Surdegsbröd, färskpressad apelsinjuice, nykokt ägg, kaffe och världens godaste filskål. Inget slår frukost!
 
Hej! Om en vecka smäller det!!! Det är så sjukt, men det ska bli så kul. Jag har börjat kolla över vad jag ska ha med mig och vad jag behöver tvätta upp och lite så. Imorgon efter jobbet åker jag, mamma och syster till Västerås och då ska jag köpa en stooor resväska men får en känsla av att inget ändå kommer få plats typ... Vill ju ta med allt haha! Snacka om att jag måste prioritera. Men det löser sig nog!
 
Har ju bara tre ynka jobbdagar kvar innan jag slutar. Och nästa söndag åker jag. Så denna vecka kommer nog bli rätt intensiv. Jag vill hinna träffa så många och säga hejdå till alla. Och ut över det har jag en miljon andra saker att göra, gaaah. Lite panik men det ska nog gå bra. Som imorgon blir det först tatuering, sen jobb och Västerås efter jobbet. På tisdag jobbar jag, sen måste jag städa trappor en sista gång och ha en genomgång för tjejen som ska ta över hur allt funkar och så baka en tårta till jobbet. Och onsdag är sista jobbdagen och efter det hoppas jag kunna ta det lugnt i några dagar innan jag åker. Bara umgås med vänner, släkt och familj. 
Så nästa helg blir lugn! Det var inte denna men kul har jag haft! Först lokalfest i fredags och så utgång igår. Och gud vad trött jag är nu haha... Sovit så dåligt båda dagarna och är inte redo för jobb imorgon. Men nu är det inte mycket kvar så det är bara att kriga på. Tre jäkla dagar, kan inte förstå det... Vad har jag gett mig in på haha?! Men jag ser så mycket fram emot det.
 
Har ni haft en bra helg? Och vad har ni gjort?
 
0 kommentarer