Superhelg

 
 
 
Igår klev jag upp tidigt och tog den finaste morgonpromenaden! Allt är så skirt och grönt och fint. Denna tid är den bästa enligt mig! Njöt av varje minut igår alltså! På sista bilden ser ni vårt hus hihi.
 
 
Efter promenaden blev det en dusch och sen åkte jag till Fagersta och käkade brunch med Idis. Det var så mysigt!! Vi satt där i två timmar och åt oss alldeles lagom mätta. Till efterrätt blev det brownie, mums!

Så har även denna helg passerat. Det går för fort!!! Studenten är om ynka tre veckor! Men jag tror att jag är i fas med det mesta, wiho! Hoppas att min fina klänning kommer imorgon som jag beställde förra veckan.
Jag längtar verkligen varje stund efter min stora dag! Allt ska bli så kul!! Åh.
 
Denna helg har varit lugn med rolig! I fredags kom syster och hennes pojkvän hit och åt tacos med oss. Till efterrätt körde vi fruktsallad med vaniljvisp. Hon provsminkade mig också inför balen, och det blev så fint!! 
 
Igår var jag som sagt på brunch på förmiddagen och efter det var det kalas för min kusin som fyller år idag. Vi fick grillat när vi kom, fika efter några timmar och på kvällen beställde vi dit två familjepizzor haha! Men vi var där från två på eftermiddagen till tio på kvällen och det var full aktivitet hela tiden så massa energi behövdes! Det var så kul! Vi kastade pil, kastade gris, spelade kubb och jag lekte med mitt kusinbarn ute i lekparken en massa. Hon är ju så söt!! Gungade även en hel del själv, så jäkla kul!!
 
Nu ligger jag i soffan och ska göra resten av kvällen. Städat trappor idag, gått med syster, suttit ute i solen (och bränt hela bröstet) och nu på kvällskvisten blev det en springtur runt sjön på rekordtid. Jag är så glad!!! Brukar aldrig ta tid men idag ville jag se. Och vad glad jag blev när jag stoppade klockan! Snacka om att man blir motiverad!
 
Har ni haft en bra helg? Jag längtar redan till nästa för då är det Summerburst!!! JAG ÄR SÅ TAGGAD!!
 
Kram!
2 kommentarer
Mamma mindy

Vackra bilder..kram

Pauline

så härligt med promenad och underbart med brunch efteråt :O