Playsuit

Image 1 of Missguided Suedette Fringed Detail Playsuit
 
Ljuvligt fin playsuit som jag klickade hem igår från ASOS. Förstå i sommar till brunbrända ben och mitt blonda hår. Älskar färgen! 

Hej! Vilken jäkla skitdag detta har varit... Jag SKA gå klart som lärling inom måleri men det är inte kul alla gånger... Jag saknar att umgås/jobba med tjejer. Jag visste att det skulle bli tufft men inte såhär tufft såhär tidigt... Jag känner mig så osäker hela tiden. Och idag märktes det extra tydligt. Usch och fy. 
 
Men ibland kan det vara jäkligt kul också. Som igår när jag såg hur avdelning 3 på sjukhuset blev med nytt tak och nya lampor efter att vi hade varit där och målat. Så himla fint blev det!!! Då känns det kul.
 
Allt har väl sina toppar och dalar. Jag måste bara bli bättre på att förstå det. Allting är inte kul alla gånger.
 
Gud vad dyster jag är nu haha. Men det är skönt att få dela med mig.
Något som var betydligt roligare idag var att göra spraytan! Det var första gången någonsin idag och jag var så förväntansfull! Och vad nöjd jag är!!! Ser ut som att jag har varit på en utomlandssemester. Tjejen som gjorde spraytanen var SÅ söt, och hade en jättemysig studio. Ska dit igen nästa söndag och göra en ny spraytan inför bal och student, woooop! 
Min andra studentklänning kom äntligen igår också och efter att ha sytt in den lite så sitter den perfa och kommer va så fin till brunbränd kropp! Alltså mitt extrema tagg till studenten just nu, AAAAAH! Det kommer bli den bästa dagen!!
 
Imorgon ska jag och mamma till Västerås efter min praktik och shoppa lite. Behöver nya jeans inför Summerburst i helgen. ÅÅÅH, vad det kommer bli bäst!!
 
Önskar er en fortsatt bra vecka! Kramar
10 kommentarer
MALIN

Wow! Vilken läcker jumpsuit!

Skogsraah ☾

Jättefin var den!

MATILDA ROSQVIST

åh vad fin! lite ovanlig, men superfin :)

Oslofru

Så fin den var :)

♫♪ sandra

vill ha!

Matilda

grymt snyggt med fransar!

Skulle bli superglad om du vill rösta på mig i en tävling (jag tävlar om en malene birger väska) Det enda du behöver göra är att kommentera här: http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/matilda-wikblom
Tack på förhand <3

Pauline

jobbigt :( men så kul att se när de blir fint!

Sofia

Tack snälla :D

Mamma mindy

Kramar :)

Annelie

jättefin jumpsuit! :)