Sportlov

Nyheter från bästa H&M.
 
Hej och förlåt för den dåliga uppdateringen!! Men nu händer der grejer. Jag har sportlov vilket är grymt skönt. Men inte är det lugnt för det, utan jag har påbörjat mitt gymnasiearbete som är att renovera vårt vardagsrum (går ju måleri). Så igår kickade jag igång och hade tänkt mig uppskrapning (skarvar och annat löst) av väggarna men det blev en nedskrapning istället och all tapet är nu borta. Så nu måste jag våtrumsgrunda väggarna (för att undvika blåsbildningar) innan det är dags för bredspackling. Jag är inte jättetaggad men det är inte så mycket att göra... Det är så pirrigt att stå helt på egna ben och inte ha samma hjälp som i skolan... Men det ska nog gå bra ändå! Har även hunnit skrapa/slipa och tvättat taket och snickerier så det värsta är gjort (förutom bredspacklingen och slipningen såklart). Känns skönt att ha koll på allt som ska göras!
 
Vad har ni för er?
 
Jag ska försöka att titta i här oftare. Kram!!!
5 kommentarer
MATILDA

Åh vad fint :D

Sofia

Så fina saker!

Anita

Ååh, fina saker :D

Sofie

Åh vilka fina saker!

Ninni

Så fina saker! :)