Samos i september

 
Nu är det bokat! Den första september åker jag och syster till Samos i Grekland. Det verkar vara en mysig, lugn och underbar ö! Jag hoppas på grym natur och fina bergsbyar. Massa sol och bad. Och glass. Och mat såklart. Mycket tzatziki och fetaost. Och sallader. 
Nu är det bara börja räkna ner, snart åker vi wihooo!

Hej! Jag ligger i soffan och myser med tända ljus och massa godis. Precis kikat ett avsnitt av Suits men blir så galet trött av att kolla serier så gav upp. Hade tänkt nörda det hela kvällen men ögonen bara åker igen haha... Så jag passar på att blogga lite istället! Jag ska skjutsa syster och hennes vänner till Torp i Avesta vid klockan elva så jag måste hålla mig vaken tills dess. Annars hade jag lätt kunnat gå och sova nu. Är jäkligt sliten efter igår! Var till Hamnkrogen och kom hem fyra inatt efter att ha varit på efterfest. Däckade direkt men var vaken rätt tidigt igen på morgonen. Hade i alla fall en rolig kväll igår. Den bara flög iväg. Och lite minnesluckor har jag allt haha ;-)
 
Jag var skapligt pigg idag i alla fall! Legat i solsängen och njutit av solen nästintill hela dagen. En sådan där skön lördag med noll planer. Imorgon kommer mamma och pappa hem igen så jag har tvättat lite, dammsugit och klippt gräset så att allt är fint! 
 
Nu ska jag läsa lite bloggar och försöka hålla ögonen öppna till klockan elva. Det borde gå. Kram fina ni!
3 kommentarer
Klara Andersson

åå vad kul skulle också vilja åka dit!

ISA

men åh vad härligt!! vill också ha en resa att se fram emot <3

Pauline

vad underbart!