Samos!!!

 
Tre favoriter från Nelly! Varför jag just bloggar om dessa är för att...
 
JAG ÅKER TILL SAMOS IMORGON BITTI!!! Och hur snygga hade inte dessa plagg varit på stranden... Men jag har packat med massa andra fina kläder. En massa sommarkläder som jag har fått dålig användig av denna sommar hehe. Äntligen sol, värme och slappa dagar. Pappa sa nyss "den här resan är du värd Isa, du som jobbat hela sommaren". Och då pirrar det till lite extra. Jag är så himla värd det här. Det ska bli så otroligt skönt att komma bort. Att bara få vara. Att bara gå klädd i bikini. Att bara få bada i havet. Att bara få njuta. På riktigt.
Som jag har längtat...
 
Så idag gjorde jag sista arbetsdagen på sex dagar. Jätteförkyld dessutom. Det var inte jättekul men det gick. Just för att det var sista dagen innan semster. Denna sjukdom kom ju jäkligt olägligt måste jag säga men jag kunde inte bry mig mindre. Jag har en hel vecka på Samos att återhämta mig. 
Halsontet smög sig på redan i fredags, försvann på lördagen igen, så jag bestämde mig för att dra ut på krogen på kvällen. Om det var smart? Nej... Snacka om att jag har fått lida av det igår och idag haha. Men skitsamma, snart blir jag väl frisk igen, hoppas jag i alla fall hehe...
 
Jag ska njuta till MAX nu! Och äta massa glass. Och gyros. Och sallader. Och tzatziki. Och allting. Mvh matvraket.
 
Vi hörs efter resan! Kram bästa ni!!!
5 kommentarer
linah

snyggt:D ha så kul!!

My Fredblad

åhh så härligt! iNte det minsta avundsjuk...... Har du varit där förr? :)

Svar: Nej, det var första gången men vill tillbaka nästa år igen! :-D
Isabelle

Jeanette

Så fina plagg :)

Pauline

åh vad roligt! hoppas du får en underbar resa! :)

MATILDA ROSQVIST

Så fint :)