Middagsgott

 
 
Ugnsbakade färskpotatisklyftor, grönsaker samt kyckligfilé tillsammans med hemmagjord tzatziki. Mumma! Snabbt och smidigt middagstips!
 
Hejhejhej! Imorgon är det redan onsdag! Fick ett samtal av chefen idag och blev fast anställd. Det är så sjukt! Jag är väldigt glad samtidigt som jag inte alls vill jobba. Jag vill resa och upptäcka! Men jag måste avvakta ett tag för att komma fram till vad jag vill göra och hur jag ska göra. Och fram tills dess ska jag jobba på, för jag börjar komma in i det och gillar det en hel del! Men samtidigt vill jag inte "slösa" min ungdom på att jobba... Svårt det där...
 
Hur har er vecka börjat? Min har börjat grymt! Hade en kanonhelg som var tillsammans med världens bästa vänner. Länge sedan jag hade så kul. Världsklass på er♥ Och alltid efter att jag har haft en sån bra helg så blir veckorna så mycket bättre. Jag tänker hela tiden på allt kul som hände i helgen och det ger mig ett gott skratt många dagar efter. Så så har det varit denna vecka. 
 
Idag har jag varit väldigt effektiv efter jobbet! Städade trapphus och stack ut och sprang en sväng efter det. Tog en skön och välbehövlig dusch innan jag och syster kollade klart "The next three days" som vi började kolla på igår hemma hos henne. Sov nämligen över där igår. Det är så mysigt!! Vi åt jordisar, choklad och drack Loka till filmen innan vi kröp ner i hennes underbart sköna säng och sussade. Imorse klev vi upp, gjorde iordning oss inför jobb och åkte iväg i varsin bil. Så mysigt att ha sleepovers lite då och då!
 
Nu ska jag lägga ner datorn och sova. Ska bara lyssna klart på "Ingen vill veta var du köpt din tröja". Minns ni den? Sjukt bra tycker jag hihi. Godnatt!!
3 kommentarer
Kohlers - Makeup Artist - Toppbloggare på Improveme

wow, lyxmiddag! Ska vi förresten gynna varandra och följa varann på bloglovin? :* kram!

Sara - Entreprenista

Fast om du jobbar och sliter något år, kan du tänka dig vilken fantastiskt resa du kan göra sen? :D u kommer alltid hinna resa!

Grattis till den fasta anställningen!

MATILDA ROSQVIST

Åh mums :D