Kycklingtacos

 
 
 
Jag har tidgare tipsat om detta; fajitakycklingtacos! Det är så gott och fräscht! Det fick bli gårdagens middag.
 
Strimla kycklingfilé, genomstek och krydda med fajitakrydda. Följ förpackningens anvisningar. Gör en blandsallad med det du gillar. Vi körde på sallad, gruka och tomat samt majs på sidan om. Gör en tzatziki med extra mycket citron (så otroligt fräscht). Ät allt i ett tortillabröd och njuuut! Helt klart en ny favorit hos mig och helt perfekt att variera den vanliga tacosen med.

Hej hej hej! Vad skönt det är med lördag och sovmorgonen imorse satt ju inte helt fel! Dock är jag inte helt frisk. Igår smög sig halsont och en förkylning på under dagen så jag sov lite oroligt inatt.. Men jag känner mig ganska så pigg idag. Började dagen med en promenad med Denice i det fina vädret, kom hem och åt frukost och nu har jag noll planer fram till ikväll. Ska försöka städa av rummet lite då det är rätt rörigt här inne hehe. Annars ska jag bara duscha och fixa mig inför kvällen. Det blir middag/förfest hos Denice innan Bruks och Adrian Lux ikväll. Så jäkla taggad alltså!! Så vi tjejer ska ses tidigare och handla och fixa lite hos Denice innan resten av gänget kommer. Vi har även tänkt spela lite spel och annat kul. Kommer bli en grym förfest känner jag på mig. Och extra mysigt med middag tillsammans!
 
Hade tänkt sola lite nu på dagen men tycker det är lite för kallt för det. Snacka om höstigt väder. Men lika härligt för det! Längtar så mycket till tisdag när jag och syrranåker till Grekland och värmen! Äntligen massa sol, värme, bad och slappa dagar. Börjat packa liiite och jäklar vad mycket jag vill ta med haha... Väskan är redan full och då har jag inte ens packat allt och inte ens skorna är med haha... Måste nog packa om lite ;-) Det står inte på innan vi åker. Ska bli så underbart att lämna Sverige en vecka och bara ladda om batterierna. Välbehövligt!
 
Önskar er en fin helg!
6 kommentarer
sandra

åh gott :D

Jeanette

Det där är verkligen så gott :)

linah

de är såå gott! åt de för första gången för några veckor sen:) <

norrbotten emmish

va gott och mys de såg ut =)

Pauline

mums! :)

Pauline

mums! :)