Kvällsgottis

 
Hej! Hur är det med er? Här är det bra! Liiite söndagsångest bara men det hör ju till. Sex ynka jobbdagar till innan jag och syster sätter oss på planet och åker till Grekland. Nu i veckan ska vi åka till Avesta en dag och handla allt som behövs. Solkrämer, strandtennis-kit, schampoo, duschcremer, bodylotion mm. Ni vet allt sånt där man behöver inför en resa. Jag vill åka NU!!!
 
Vilket jäkla väder denna helg bjöd på! Så underbart! Så igår passade jag, Moa och Lovisa att ligga vid Esklin hela dagen. Vi solade, badade, åt glass och kastade lite frisbee. Himla mysig dag! Framåt kvällningen åkte vi hem och fixade oss. Det blev förfest och efter det Hamnkrogen. Blir ju himla kyligt på kvällarna så jag körde långbyxor vilket jag är glad över. Frös ingenting mot vad jag brukar göra, brrr... Var så jäkla kul på förfesten och på krogen igår! Vi drog vidare på efterfest men jag vet inte, är inte så mycket för det... Kom hem vid 4, tog en snabbdusch och kröp ner. Vaknade med världens torraste mun imorse, var upp och drack vatten och somnade om ett tag. Välbehövligt! Vaknade senare och mådde mycket bättre. Har inte varit speciellt bakis vilket är så jäkla skönt! Solade hela förmiddagen/eftermiddagen vid Fliken, kom hem och klippte gräsmattan, lagade mat (och gjorde fyra matlådor, tackar), och gick runt Kylsbo. Börjat lyssna på repriser av Morgonpasset  i Sveriges Radio-app när jag går eller klipper gräset till exempel. Finns inget bättre program, skrattar högt varje gång. Så tips från mig, lyssna!
 
Nu ligger jag nyduschad i sängen och ska kika lite på Suits hade jag tänkt. Sen måste jag sova. Kom i säng vid halv 5 inatt och var uppe igen vid 9 så jag är rätt sliten. Nästa helg vill jag INTE dricka men vi planerar kräftskiva om vi har någonstans att vara och efter det höstfesten på Bruks men nu har jag lust att sitta barnvakt åt mina kusinbarn istället haha. Får se hur det blir. Först en ny jobbvecka! 
 
Hoppas allt är bra med er! Kram!
5 kommentarer
linah

men så gott:D!

Emma Engström

Åhh Grekland! :D

Pauline

mums! :)

Caroline

Älskar den där chokladen! :)

linah

ha en grym helg!