Hamnkrogen ikväll

 
Hittade vildvuxna hallon under morgonpromenaden som jag toppade frukosten med imorse! Magiskt gott...
 
Hej lördag! Jag håller på och fixar mig inför kvällen! Ikväll blir det Hamnkrogen med världens bästa vänner och det ska bli så mysigt! Hade inte tänkt att dra dit ikväll men eftersom att vädret var så bra så kan jag inte låta bli hihi.
Tidigare idag var jag och bästis till Västerås för lite shopping. Jag hittade INGET. Jo, ett solpuder men det räknas inte. Kollade efter massor till Samos men inget föll mig i smaken och det gjorde inte något annat heller. Man brukar ju alltid hitta en fin top eller vad som helst, men nej :-( Jag får spara mina pengar till nästa helg då jag ska till Karlstad, kanske hittar något finfint då! Det är ju The Island Festival då och jag taggar satan! 
 
Nu ska jag åka ut och köpa mjölk till min Likör 43. Farligt gott är det ihop... Jag har inte vågat dricka Likör 43 sen i vintras, blev så jäkla full på det en kväll och ha inte velat dricka det efter det, men ikväll så! Men jag har bara tagit med lite grann och tur är väl det ;-)
 
Önskar er en underbar lördag! Kram finisar!
3 kommentarer
Emma Engström

Åh, vill också på The Island Festival! :D

Pauline

mums!

Minna

åå va gott!