En supermysig fredag

 
TACOS!!! Självklart gjorde jag min guacamole till... Jag måste ge er receptet!
 
 
Ida köpte med en stooor påse med bara choklad. Och ja, vi åt nästan upp hela hihi. Och fick lite ont i våra magar...
 
 
I Livsdal där vi har vår stuga. Här var vi påväg till bondgården men var tvunga att stanna efter vägen fånga solnedgången. Och jag är tvungen att dela med mig av denna härliga bild
 
 
Och en till...
 
Hej! Nu rusar dagarna förbi här. Men skönt är det! Grekland närmar sig och som jag längtar. Varje dag.
Märker ni också att det är "höstigt" ute? I luften liksom. Det märks och känns att det är slut på augusti snart. Skolorna har börjat och alla som har haft semester är tillbaka igen. Jag är inte redo för höst, mörker och kyla igen. Men på ett sätt ska det bli skönt. Jag har saknat alla myshelger hemma utan massa hålligång. Hela denna sommar har varit väldigt hålligång. Men jag har älskat det. Varje minut. Men nu behöver jag lugna helger och jag behöver ta igen mig. Det märks att jag jobbar hela veckorna och röjer hela helgerna. Nu behöver jag bara varva ner och mysa in hösten. Det ska faktiskt bli mysigt.
 
Vad säger ni? Är ni redo för hösten? Kram♥
7 kommentarer
Ida

Älskar dig!!! Det gör vi snart om igen<3

Svar: Bästa du! <3 Älskar dig min fis!!!
Isabelle

Emmy

Hösten & vintern är ju inte direkt mina favoriter.. Men ändå taggad på hösten eftersom det kommer hända nya saker! :-)
Kram

Anita

Myyys :D

Caroline

Härliga bilder, allt såg gott ut! Och härligt med Grekland :D

Minna

åå vad härligt med Grekland!! :D

sv:; Jag älskar också rödbetor! Dock inte pressade, men både kokta, ugnsrostade och råa är underbart!

Emma Engström

Åhh så mysigt! :D

Emma

Så himla gott med tacos! och vilka härliga bilder på solnedgången :D