Mammas 46-årsdag

 
 
 
 
Idag är det ingen vanlig dag för det är min mammas 46-årsdag! Stort grattis världens bästa mamma♥
Så till middag blev det färsk frukt, rostbiff/kalkon, hemmagjord vitlökssås samt kex & ost. Mamma tog ett glas rött till men inte jag, fy vad jag tycker det är äckligt haha. Vi körde lite enkelt bara då det var vi två. Pappa jobbar borta och syster var iväg och åt med jobbet. Men imorgon kommer syster och hennes K hit och fikar och då ska även mamma få hennes paket av oss. Ikväll slängde jag ihop chokladmuffins med daimbitar i till vårt fika imorgon. Nomnom.
 
Hej! Imorgon är det redan onsdag (??), jäklar vad fort det går! Låg liksom med jobbångest (bakisångest) i söndags men helt plötsligt så är det onsdag. Skönt men tycker det går lite väl fort...
 
Imorgon är det min sista praktikdag för denna vecka. Jag ska bjuda på några av de muffinsarna jag bakade nu ikväll för att fira min lärlingsanställning. Ja, jag har fått jobb efter studenten!!! Det är så himla roligt för jag trivs så bra! Jobbar med tre toppenkillar och alla människor jag träffar varje dag är underbara! Det känns som en liten familj nästan.
Jag har inte varit där jättelänge men trivs redan så bra och känner att jag vill göra klart min lärlingstid där. Så imorgon bjuder jag på chokladmuffins med daim. Mums!
 
Har ni haft en bra start på denna vecka?
 
Kram!
6 kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh vad det där såg gott ut!

Pauline

å så fint och mysigt :)

Emma

åh vad gott med massa frukt! :D

Klara Andersson

grattis till henne!

sara

Mums vad gott!

♫♪ sandra

gott!