Julbaka som Leila

 
Bilder från Leila.se. Dessa två är mina stora julfavoriter. Rocky road och lussekatter. Mums!
Jag vill redan börja julbaka. Lussekatter, pepparkakor, knäck, kola, godis bland annat, ni vet allt som tillhör julen. 
 
 
Hej!! Hur är det med er? Med mig är det bara bra! Imorgon jobbar jag sista dagen och det känns rätt skönt. Det har gått fort att jobba nu under höstlovet men lite ledighet kommer inte sitta fel! Ska ut på lördag och är så jäkla taggad! Så hoppas att dagen går fort imorgon så att lördagen snart är här!
 
Fick komma hem lite tidigare från jobbet idag. Så ska snart äta något och sen kanske ta en springtur eller hitta på någon annan aktivitet. Jag kan inte bara sitta stilla haha! Känns skönt att röra på sig, ta en varm dusch och sen krypa upp i soffan framför TVn. Ikväll är det ju Hela Sverige bakar också, så det ser jag fram emot lite extra hihi!
 
Har ni haft en bra vecka? Och vad har ni för helgplaner?
 
Kramar!!
11 kommentarer
Pauline

å så mysigt när man får börja julbaka!

Linda

va gott!:D

Caroline

jag vill också börja julbaka, min favorit är lussekatter och saffransmuffins :D Har redan börjat planera allt jag ska baka ^^

Sofia

Gud vad gott!!

Emmelie

Lussekatter kan vara bland det bästa som finns om de är så där mjuka och saftiga. Mums!

Jag är laddad inför hela Sverige bakar jag också. Hoppas den lilla tjejen med mörk axellångt hår vinner...va sjutton heter hon nu!?!...

Svar: Heter hon Johanna? Eller är jag helt ute och cyklar...? Haha jag och namn....
KRAM fina du!!
Isabelle

Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh vad sugen jag blev på julbak nu!

Life of Johanna

Vad du frestas :)

Ja nu är det inte långt kvar till huset är i våra ägor :)

Jennisbeauty

Åh, älskar julbakning. <3

carolines

Gud vad gott! Längtar tills julbaket och julstöket jag också! :)

Sara

Mums så gott, älskar Rocky Road :)

Angelica

Oj, vad sugen jag blev på lussebullar nu!