Gårdagen i Stockholm

Hej! Ganska tidigt igår morse rullade tåget mot Stockholm. Väl framme började jag och bästis på Ur & Penn där jag lyckades fynda en fin klocka för halva priset och även ett par solglasögon. Efter det fortsatte vi Drottninggatan upp och spenderade massor av pengar hehe. Vi är nöjda med gårdagen och alla bra inköp. Mitt bästa är helt klart klockan! :-D Den ska jag visa er någon dag!

Idag är det mulet så då passar jag på att snickra ihop en ram som jag sedan ska spänna och fästa upp ett tyg på. Köpte en meter tyg på IKEA som ska bli en tavla. Kommer bli så jäkla snyggt! Även mina nya tavellister ovanför byrån är uppe så nu hänger inte stjärnan där längre (se bilder). När tavlan och allt är i sin ordning på hyllorna visar jag er såklart! Idag får ni stå ut med några dagar gamla bilder när stjärnan hängde kvar och min lilla egengjorde griffeltavla stod där. Åh vad jag tycker om att pyssla och snickra!

1 kommentar
Sofia

Så fint! Låter supersnyggt med en sån tavla. :)