Vårgrönt

 
 
 
 
 
Hej! Har tänt massa ljus på rummet nu och ligger i sängen och lyssnar på bästa Kent. Galet hur mycket jag älskar killarna! 

Måndagen har redan gått. Snart är det februari och jag fyller 17 då. Ett år närmare 18, wiho!! Jag och C planerar att kanske ha en mindre lokalfest tillsammans snart, skulle ju vara helt sjukt kul! Och att jag får för föräldrarna gjorde min dag idag! Nu ska vi bara hitta en lokal och fixa en inbjudningslista för dem vi vill fira med :-D 

På tal om ingenting så är det så fint att plocka in kvistar med knoppar som slår ut och blir härligt ljusgröna. Det ser ju så himla fräscht ut!
 
Kram!
6 kommentarer
emma - ung mamma till hugo

Åh vad härligt vårigt!! :) visste inte att du är så ung :) hihi. Kram

Mamma till William och Wilma

God förmiddag söta..skoj med intrednings bilder..Ha en fin tisdag.kram kram

Eleonore- Kokboksutmaningen

Så roligt att kvistarna börjat knoppa! Så fint och vårigt!
Jag hade aldrig kunnat lägga ner helt med godsakerna, måste få unna mig lite på helgerna iaf ;)

Sarah

Va fint att ha en kvist/kvistar inne :)
Mysigt me massa tända ljus :)

Hanna W ❥

härliga bilder :}

melinda - mamma till Nova

vilken bra idé, sånt piffar upp verkligen! :)