Marknad

 
 
 
 
 
Lite bilder från köket. Älskade tomater! Det är abolsut den bästa grönsaken jag vet!
 
Hej! Gud vilket väder denna helg har bjudit på! Underbart! Det är extra kul att vädret har varit så bra då vi har markad här. Igår var jag och vännerna ut men då hann jag inte med att kolla så mycket så idag ska jag och syster gå ut och ta oss en bättre titt på vad som säljs. Är ju oftaste mest kraffs bara, men man kanske hittar något fint i alla fall hihi :-)
 
Igår hade jag en jättemysig kväll med fina vänner. Vi var ganska många som samlades hemma hos R och grillade. Vi satt ute och åt men ännu är det lite kallt på kvällarna så dirket efter middagen förflyttade vi oss in. Efter det åka vi till Norberg igen, men jag var hemma ganska snabbt igen då det inte hände speciellt mycket. Vi kom fram till att vi spar oss tills på tisdag istället, då det är Valborg ;-)
 
Mamma ska laga goda biffar fyllda med ost till lunch, efter det väntar ett besök på markanden. Ha en bra dag!
 
Kram!!
5 kommentarer
Moa

Jag älskar också tomater, färgen är så fin och den ser verkligen underbar ut också :D

emelie

Fina bilder :) jättefin blogg också :)

Moa

Gott :D

Mamma till William och Wilma

Tomater är så gott.Ha en fin måndag.kram

Sofia

Väldigt fina bilder :-D