ALLT i HEMMET

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mycket fint i nya ALLT i HEMMET.


God morgon! Idag är vi lediga från praktiken och ska istället iväg och kika på Karlfeldtgymnasiet i Avesta. Jag är säker på att jag vill gå där när jag ska börja gymnasiet hösten 2012. Jag ska idag titta närmare på Bygg- och anläggningsprogrammet och Samhällsvetenskapsprogrammet. Just nu vill jag helst gå BA och bli målare. Det vore ju grymt kul! Jag hoppas att den drömmen stannar kvar och att jag i framtiden blir målare.
Ha en bra dag!♥
7 kommentarer
Hemlängtan

Hoppas att din rundtur på gymnasiet var bra! Och hoppas verkligen att du har modet och möjligheten att följa dina drömmar!!!



Ha en finfin dag!

/Jenny

Karo

Sv: Tack! :) Allt bra med dig?

Frida

haft det bra på praktiken då? :D Jag tar de lungt idag :D skönt det med. kram

Mamma till William och Wilma

Mysigt med jul tidningar.Ha en fin höst tisdag.kram

Mamma till William och Wilma

Man längtar smått till julen för pyssla i hemmet..kram

Michelle

Jätte bra blogg<3

Frida

Jag har varit och storhandlat massvis med mat + hundmat :D annars tagit det lungt :D du då?