HEJ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Massa blandade bilder från min och Hannas resa till Mallorca som vi gjorde i slutet av augusti. Snott massa bilder av Hanna men hon är ju så duktig att fota och redigera (hjärtögongubbe), hihi. Jag saknar allt sååå mycket. Mallorca och framförallt Palma överträffade mina förväntningar. Kunde aldrig tro att det skulle vara så fint och så bra där! Kommer garanterat åka dit igen.
 
Hej! Ja alltså vad hände egentilgen... Inte uppdaterat sedan midsommar. Men det hände något och det fortsätter än. Jag träffade Albin på midsommarafton och sedan dess har vi hängt ihop. Sommaren ihop med han har varit helt otrolig. Vi har gjort så mycket och jag har haft så kul. På ett sätt är det skönt att hösten är här. Nu hinner jag med livet igen eller vad man ska säga. Nu är det samma gamla rutiner som gäller. På sommaren lever man mer. Men som sagt, jag gillar att hösten är här. Ännu har jag inte drabbats av någon höstdepression som jag brukar. Det beror nog på att allting är så bra nu. Jag mår bra, vädret har varit/är bra och alla höstens planer är bra. Jag har så mycket kul att se fram emot! Nu i helgen som kommer ska jag och syster till Göteborg för att se Kent. Vi ska se dem en sista gång. Det är såklart sorgligt men med tanke på vad de har presterat genom alla år och vad de har åstadkommit så blir jag bara så jäkla glad inombords. Jag kan inte ens beskriva med ord vad de betyder för mig♥ De har alltid varit och kommer alltid att vara mitt liv. Jag hoppas att jag tar tummen ur och bokar tatueringstid snart hihi. 
Så denna helg ska bli så himla bra! Och även nästa blir grym. Då ska jag och Albin till Rom! Hur sjukt?? Ingen av oss vet varför det blev just Rom, men jag tror det är för att ingen av oss har varit i Italien innan. Åååh, Rom ska ju vara så fint!!
 
Som om inte det vore nog så åker vi också till London ihop med hans mamma, pappa, bror och hans tjej i november. Ska bli jättekul! Där har jag varit förut men det ska ändå bli så himla mysigt!! Älskar London. 
 
Och efter det är julen snart här. Det kommer gå så fort. Men jag gillar det. Jag längtar redan till nästa sommar. Men först ska bara hösten, vintern och våren vara. Men jag ser fram emot det. För första gången någonsin typ.
 
Hoppas allt är bra med er!! Vi får se hur uppdateringen blir i framtiden. Jäkla Blogg.se-appen har ju gjorts om och jag fattar typ noll. Det är lite därför jag också tappat intresset. Bilderna jag har laddat upp tidigare (typ i somras) blev olika stora och allt krånglade. Då fick perfektionist-jag nog och efter det blev det bara stopp.
Men jag kanske kommer tillbaka igen. Någon gång. Vi får se.
 
KRAM på er!!!
1 kommentar
Hannis

Men åh vad man saknat dina inlägg!!! KEEP GOING❤️ vår resa ska definitivt göras om igen, i vår och i sommar hihi