Orrefors

 
 
Hann äta stooor och goood frukost imorse innan jobb. Och ser ni något mer? Kankse mina nya ljusstakar från Orrefors?? Fina va? Älskar dem! De är nedsatta till 999 kronor (istället för 1800) på Mio så då slog jag till. 
 
Hej på er! Förlåt för den sämsta uppdateringen i världen men jag har haft cirka noll inspiration till att blogga på senaste tiden. Snacka om att det kommer och går i vågor. I ena studen är det det bästa som finns och i andra glömmer jag nästan bort att blogga. Men jag tror ni överlever, visst?
 
Vilken skön måndag det har varit. Några timmars jobb bara och efter det har jag solat, svettats ihjäl, bakat en tårta, gått en långsväng med syster, lagat mat, tränat hemma samt duschat. Skönt. Bakade världens bästa havregrynstårta som jag ska bjuda på imorgon på jobbet. Det är nämligen min sista vecka på förskolan innan mitt sommarjobb börjar. Jag längtar så mycket!!! Lyssna på pod hela dagarna och bara ha mig själv att tänka på. Inte ansvara för en massa barn och bli psykiskt utmattad varje dag. Behöver en paus och det är exakt vad jag kommer få. Underbart.
 
Nej nu har jag idéetorka och vet inte vad jag ska skriva. Kanske beror på att syster sitter bredvid men ändå. Nu vet ni i alla fall att jag lever. Vi ska kika lite på TV och sen krypa ner. Så mysigt när hon sover här♥ Men snart flyttar hon till Västerås, om 1,5 vecka bara, wäää... Hur ska jag ens överleva?
 
Hoppas allt är bra med er! Kramis
4 kommentarer
Malin

Åh de ljusstakarna är sjukt snygga! =)

NICOLE

Men åå så snygga de är alltså! :D Förstår att du slog till ;) . Skönt att du inte har så lång tid kvar på förskolan =)
SV: haha det gör vi inte om! På med lättare kläder idag :D

MADDISENJ.SE

Gud så gott. Riktigt fina ljusstakar :D

Clara

Underbart med stor härlig frukost!