Längtan...

 
Börjar längta till helgfrukostar...
 
Och det får jag faktiskt äta redan imorgon! Lyx va? Jag har alltså tagit helg. Eller jag har ju matte imorgon mellan klockan 9-12, sedan liten lunchpaus och vid 12.30 kör vi matteprov på komvux. Yeey... Kapitel 2, typ det krångligaste... Men känns ändå som jag har koll på läget. Just nu i alla fall. Imorgon kommer jag väl sitta där som ett frågetecken hehe. Önska mig lycka till!
 
Jag pluggade det mesta igår eftersom jag var hos frissan idag efter jobbet och visste att det skulle bli tight efteråt. Så jag hade lite kvar idag bara. Skönt. Och jag blev skitnöjd med håret också. Jääätteskönt verkligen!! Var typ det snabbaste frisörbesöket någonsin. Kom dit 15.15, visade bilder på hur jag hade tänkt, min frissa visste direkt vad hon skulle göra och så satte hon igång. Och redan 16.10 sköljde vi ur bottenfärgen samt blekningen i luggen. Lade två ljusa slingor där. Tycker den trenden är så snygg!! Blev jäkligt bra! Min frisör är den bästa i världen!! 
 
Efter det firade vi mamma. Hon fyller 47 år idag. Grattis mamma♥ Dock blev det inget storfirande idag utan det kör vi imorgon istället. Tacos och så ananaspaj med vaniljglass till efterrätt. Älskade fredagar. 
Men innan det är det en massa jag ska hinna med. Ha matte typ halva dagen, städa trapphus, handla allt till lördagen, plocka undan och dammsuga här hemma. Sen så. Sen tar jag helg. Längtar så mycket!! Denna helg har jag sett fram emot länge och känner på mig att den kommer bli bra. Ska bli så oerhört kul att få umgås med världens bästa tjejer igen. Var för länge sen sist. Så jag längtar typ ihjäl mig.
 
Jag önskar er en fin helg!! Tusen kramar
2 kommentarer
anniepiie

Ser jättegott ut. :D Hoppas att du får en grym helg, fredag imon ju. ;)

Anita

Bästa med ägg till frukost!! :D