Höstmys

 
Det bästa med hela hösten...
 
Åh hej! Och så var det redan söndag. Igen. Och måndag imorgon. Igen. Men nu måste jag passa på av att njuta av sista tiden här hemma för om två veckor smäller det!
Kom precis ur duschen, tänt massa ljus och har lagt mig så skönt i soffan. Inget slår den känslan. Denna dag har varit så lång men samtidigt som den gått väldigt fort. Vaknade redan vid halv åtta efter att ha somnat typ halv fem (?) imorse. Jag är en zombie nu och längtar efter att få sova. Men först ska jag se Solsidan! Kollar ni på det? Var ut igår och fytusan det känns idag. Drack allt möjligt igår (70% absint bland annat) och massa annat och fy. Ni kan ju tänka er... Varit förvånansvärt pigg idag ändå. Jag tror det är tack vare nattkäket. Det gjorde under! 
 
Idag har jag nästan inte gjort något alls. Sov hos syster inatt med E så blev där till halv två idag innan han drog. Gick hem och käkade efter det och kom ut på en promenad efter det. SÅ skönt. Vilket kanonväder det har varit! Denna höst har varit så fin!! Väldigt få mulna och regniga dagar faktiskt. Älskar det!! Men jag önskar ändå att jag bodde i Spaninen i värmen. Hoppas att jag bor där inom loppet av 10 år. Känns som att jag skulle trivas så mycket bättre där. Med solen och massa D-vitamin. Men samtidigt så älskar jag ju Sverige... I alla fall på sommaren. Då finns det inget bättre.
 
Vad har ni gjort i helgen?
2 kommentarer
Emma Engström

Åhh vad mysigt, hör verkligen hösten till! :D

Pauline

åh så mysigt! jag har haft halloweenfest och jobbat :)