Fotbollstisdag

 
En bild från i lördags när jag och syster eftermiddagsfikade på ett café här i Norberg. Det blev kulglasspremiär! Valde regnbåge, daim och någon mer smak med nöt och kolasås (minns ej vad den hette haha). Gott som tusan var det! 

Hej! Nu sitter jag nyduschad i soffan och kikar på Sverige-Iran som visas på 4an. Kollar ni också? Sverige gjorde precis ett mål, heja!!!
Det var SÅ skönt att duscha efter dagens praktik och backintervallpass! Slipade hela förmiddagen idag (för hand runt dörrar och uttag) så blev dammig precis överallt! Håret var helt torrt och konstigt när jag släppte ut det innan duschen. Så nu känner jag mig fräsch igen!
Även backintervallpasset gick super idag! Har en perfekt backe i närheten så kör lite lätt jogg dit, väl vid backen så kör jag 50 meter det snabbaste jag kan upp, lugn jogg ner, så det x3, vila, och så samma igen två gånger om (totalt 3 repetitioner x 3 sets). Och så joggar jag ur efter! Känslan efter är ju magisk! Och träningsverken ;-)
 
Snart påsk och ledighet, wiho!!! Så extremt taggad inför lördag och utgång! Vad ska ni göra i påsk?
 
KRAM
1 kommentar
coffeeandcupcake.blogg.se

Mums va gott med glass :) Det blir en lugn påsk för mig, ska jobba o träffa släkten :) Jag får önska dej en glad påsk :)