Bästa dagen

 
 
Min ljusrosa mårbacka växer och blir bara finare och finare! Min favoritblomma helt klart.
 
Hej torsdag och bästa dagen! Efter tre dagars praktik är det skönt med en vanlig skoldag igen och även sovmorgon. Religionen är inställd idag så jag börjar halv tolv. Dock vaknade jag redan halv sju utvilad så jag har varit vaken sedan dess, men det gör inget. Älskar lugna och långa morgnar! Åt nyss frukost i lugn och ro (stressat måndag-onsdag pga praktiken) så det var så skönt att kunna sitta och läsa en tidining och njuta. Min moster kom i söndags med maaassa inredningstidningar, jäklar vad glad jag blev! Massor av "Allt i hemmet", min favorit! Så hann läsa en idag i lugn och ro vid frukostbordet.
 
Jag ska snart byta om och knalla iväg på en morgonpromenad. Solen lyser så jag vill passa på att komma ut lite innan jag ska med bussen till skolan.
 
Önskar er en bra dag!
 
P.S Igår kom (äntligen) min studentmössa och den är SÅ fin!!! Åh jag är överlycklig!!!
3 kommentarer
Pauline

härligt! så fin blomma med :)

Klara Andersson

låter härligt!

Emma

åh vad fin inredning och fina blommor :D