Coco Chanel

 
Tipsade ju er för ett tag sedan om den grymma sidan Desenio som har massvis med fina posters. Jag klickade hem denna till mig. Den pryder nu min bänk vid fönstret. Ramen kommer från IKEA och heter "Strömby". Är riktigt nöjd! Ger ett lite lyxigt intryck.

Heeej fredag! Jag ÄLSKAR fredagar för de innebär helg och ledighet. Kör på sista arbetsdagen idag och som tack för att jag har fått jobba så har jag köpte en stooor godispåse till godisråttorna på firman. Det har varit jättekul att jobba! 
 
Vad gör ni idag?
 
KRAM och trevlig helg!
12 kommentarer
KassandraPalma

snyggt!

Catrine

oj va mycket fint de har där :D

Anita

Så fint!

MATILDA

åh vad fin :)

Isa

så fint! :)

Louise

Vad fint! :)

Mamma Mindy

Fina bild..ha en fin helg söta.kram kram

Saga

Vad fint det blev! :D

Felicia

Så snyggt det blev!

puss

Amanda Niclasson

Men snyggt!!

Sofia

Vilken fin! :)

Clara

Så fint!